Data e postimit: 2017-03-01 08:44:06
Lexime: 15271
Njohja e gjuheve te huaja
Lloji: Tekst argumentues
Tema: Dituria
Autori: Andonia
Shkolla: Spiro gjiknuri,himare
Klasa: 11A
Qyteti: Himare
E-mail: arondo205@gmail.com


Njohja e sa me shume gjuheve te huaja duhet per punen. Ato japin me shume mundesi per punesim brenda dhe jashte shtetit. Profesionet prestigjoze kerkojne njohuri ne gjuhe te huaja . gjithashtu, njohja e gjuheve te huaja permiresojne komunikimin me njerez te huaj.Por,per t'u futur ne boten e profesioneve prestigjoze nuk mjafton vetem mesimi I gjuheve te huaja Por nevojiten edhe njohurite ne fushen perkatese.Nga njera ane,njohurite nuk mjaftojne per te komunikuar me njerez te huaj,dhe nga ana tjeter njohja e gjuheve te huaja sjell shume perparesi.

Vepra te ngjashme
Autori: sui · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjuhet e huaja te domosdoshme
une mendoj se mesimi i gjuheve te huaja pervec se pasuron njohurite e njeriut eshte edhe mundesi praktike per komunikimin jashte vendit.ne na duhen gjuhet e huaja sepse jetojme ne nje bote ku gjuhet e huaja jane prioritet dhe uk mund te kuptohesh me njere...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha jone
Gjithmone dhe kudo qofshim, te mesuarit na ndjek gjate gjithe jetes. Te mesuarit e gjuheve te huaja eshte nje pervoje e vecante dhe perciell tek cdo arsimdashes nje kulture te re. Ato pasurojne dijet, te japin mundesine e te komunikuarit lehte me te tjere...
Autori: Euripidi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjuha shqipe
Gjuha jone Te ben krenar te degjoshqe gjithesecili nga ne flete shqip ne cdo ane te botes qe te shkoje. Kjo te krijon nje ndjesi te thelle ne shpirte, dhe te mendosh se kjo gjuhe ska per tu shuar kurre.Duajeni gjuhen tuaj sepse ate belbezuat sa erdhet ne...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fjalët e huaja
Fjalët e huaja po përdoren në shumë fusha të jetës.Në Shqipëri,veçanërisht përdoren. edhe fjalë të gjuhës turke.Kjo ndodh për shkak të pushtimit 500 vjeçar Osman,i cili ka ndikuar edhe. kulturalisht.Por në fjalorin tonë,si pa kuptuar,zÃ...
Autori: unknown.F.L · Lloji: Leter · Tema: leter zyrtare
I nderuar zoti x: Me lejoni te prezantohem si fillim. Une jam x nga shkolla Kole Koci, ne klase te tete. Me anë të kësaj letre ofroj falenderime te shumta dhe vertet te sinqerta per ftesen tuaj ne konkursin e gjuhes se huaj. E vleresoj vertet faktin...
Autori: Denisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjuha shqipe
Gjuha jone Te ben krenar te degjosh qe gjithesici nga ne flete shqip edhe sikur ne cdo cep te botes le te shkoje gjuhen e tij nuk e harron. Kjo te krijon nje ndjesi te thelle brenda ne shpirte dhe temedosh se kjo gjuhe ska per tu shuar kurre,'Duajeni gj...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Njerëzit më mirë i pleqnojnë punët e huaja ,sesa të vetat !
Autori: sindi · Lloji: Analize letrare · Tema: media shqiptare
Gjuha e medias media eshte instirucioni i 4-te me i pavaruar nga institucionet e tjera pse e themi kete gje pasi media nuk zgjidhet me vote si tek institucionet si psh ai ekzekutiv legjislativ apo gjyqsor pavarsisht sa i pavaruar "duhet" te jete nje m...
Autori: Valentin Guri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per gjuhen tone
Gjuha jone este simbol I sakrifices se rilindasve tane,eshte ajo karte identiti qe na dallon nga kombet e tjera,gjuha jone ka shume vlera por ajo shpesh bie pre e sulmeve te gjuheve te tjera dhe shkurtimeve qe te rinjte i bejne asaj ne rrjete sociale duke...
Autori: Linda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha Jone
Gjuha eshte arti i komunikimit mes njerezve, eshte ajo nepermjet te ciles mendimi merr jete. Eshte dhe si e tilleduhet ruajtur e nuk duhet shtremberuar. Ajo nuk ehte vetem nje mjet komunikimi, ajo mban me vete vlera shume te medha ,shoqerore, kulturore dh...
Autori: Eraldo · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha
Gjuha eshte arti i komunikimit mes njerezve, eshte ajo nepermjet te ciles mendimi merr jete. Eshte dhe si e tilleduhet ruajtur e nuk duhet shtremberuar. Ajo nuk ehte vetem nje mjet komunikimi, ajo mbart me vete vlera shume te medha ,shoqerore, kulturore d...
Autori: anonim · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: ai dhe une
ai ka gjithmone vape,unekam gjithmone ftohte.veres kur vertet ben shume nxehte,sben tjeter gje,vecse qahet se pelcet vape.irritohet nese sheh se ndonjehere ne mbremje une vesh golfin.ai flet rrjedhshem disa gjuhe une nuk flas mire asnjeren. ai,ne nje fa...
Autori: Albi Zeqiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shkolla
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ngushte me shkollimin . Shkolla eshte gjithashtu shume e rendesishme per e edukimin e nje njeriu. Prandaj shkolla fillon qe ne moshe shume te vogel . Shume f...
Autori: ERBLINA · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: AI DHE UNE
AI KA GJITHMON VAPE ,UNE KAM GJITHNJE FTOHTE.VERES,KUR VERTET BEN SHUM NXEHTE ,SBEN GJE TJETER VECSE QAHET SE PELCET VAPE.IRRITOHET NESE SHEH SE NDONJEHERE NE MREMJE UNE VESH GOLF.AI,NE NJE FARE MENYRE ,ARRIN TE FLAS EDHE GJUHET QE NUK I NJEH.AI PELQEN T...




Komentet e fundit!

Emri: Lulu
Email: Lulu03@gmail.com
Komenti: Nuk keni ditur te beni ndonje pyetje me te lehte se kjo ishte shum pyetje e veshtir.

Emri: mekem
Email: mekem@gmail.com
Komenti: hey

Emri: Ragip gipa
Email: ragip-gipa@hotmail.com
Komenti: shume seksi

Emri: Ragip karrelli
Email: ragip-gipa@kari.com
Komenti: shume qr qikjo a bravooo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com